Ahold « Terug naar discussie overzicht

AH naar € 12,50 in 2013 Basta.

1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
hvasd2
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 16 december 2013 17:37:

Aardige dag!.1 Miljoen omzet in het laatste kwartier.
Idd koers reageert niet echt maar wat een volume spike !! De wereld van het beleggen kent vele geheimen .......
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 17 december 2013 14:34:

Gaan we de laatste uren nog wat beleven of houden we dit gesukkel?
Voor day-traders is het natuurlijk een rot dag, maar bedenk wel dat het voor de inkoper een mooie prijs is. Hoe lager hoe meer hij er kan inkopen. En dat is gunstig voor het dividend die we straks gaan krijgen. Verwacht een dividend van minstens 50 cent per aandeel en dat is wel een dividendrendement van 5%. Bij welke bank krijg je dat? Een 10-jarig deposito doet momenteel nog geen 4%. En vrij opneembaar 1,6%.
Bennyboy
0
Krijg argwaan bij een hoog dividend hoor ik weleens, een bedrijf weet dan geen betere bestemming meer voor haar geld.
Waar komt de groei vandaan is dan de vraag.
[verwijderd]
0
quote:

Kornet schreef op 17 december 2013 15:58:

[...]
Voor day-traders is het natuurlijk een rot dag, maar bedenk wel dat het voor de inkoper een mooie prijs is. Hoe lager hoe meer hij er kan inkopen. En dat is gunstig voor het dividend die we straks gaan krijgen. Verwacht een dividend van minstens 50 cent per aandeel en dat is wel een dividendrendement van 5%. Bij welke bank krijg je dat? Een 10-jarig deposito doet momenteel nog geen 4%. En vrij opneembaar 1,6%.
Als je ze voor een tientje in porto hebt,krijg je idd. 5% bij 50 ct dividend.Als je ze nu koopt is het een % of 4.
[verwijderd]
0
Tweede kerstdag is voor veel Supers geen rustdag meer maar wordt er gebuffeld. Het gevecht tussen de supers gaat onverminderd door. Bron: distrifood.nl

Koers doet nagenoeg niks. Volume ook zeer beperkt. Beetje niks van alles. Opvallend hoe zwak Unilever en Heineken er ook bij liggen.

Ik neem aan dat Ahold directie aan het polsen is of Gall en Gall verkocht kan worden, want dat wil ik echt. Ik zie geen hond in de winkel behalve op niet feestdagen dan en alcohol wens ik niet in te zitten, althans geen hard-core liquir.

Ik word een beetje chagrijnig van de radiostilte en het bij de pakken neerzitten. Koers is niet voor niets teruggevallen van Euro 14,- naar een schamelijke Euro 12,64 nu.

Gelukkig gaan we een hopelijk fantastische zomer tegemoet met veel sportsuccessen.

Dus volgens mij zit ik en misschien ook wel anderen te wachten op veranderingen en verdere vernieuwingen. Kortom ik wil nieuws!

Basta
[verwijderd]
0
Het wordt ook eens tijd ,dat helicopter Ben een tijdpad van afbouwen van het gepamper in de VS gaat aangeven.Dan kunnen we weer ff vooruit.
[verwijderd]
0
Ik wacht nog even de FED af en de eindejaarsuitkering dan koop ik ook maar een setje aholdjes. Tot die tijd zou ik het niet erg vinden als de koers blijft liggen op dit koersniveau of iets zakt :-).
Fred 62
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 18 december 2013 11:16:

Zien we de 13 nog dit jaar?.
We taperen morgen de koers zo naar 13,-
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 18 december 2013 14:19:

Tweede kerstdag is voor veel Supers geen rustdag meer maar wordt er gebuffeld. Het gevecht tussen de supers gaat onverminderd door. Bron: distrifood.nl

Koers doet nagenoeg niks. Volume ook zeer beperkt. Beetje niks van alles. Opvallend hoe zwak Unilever en Heineken er ook bij liggen.

Ik neem aan dat Ahold directie aan het polsen is of Gall en Gall verkocht kan worden, want dat wil ik echt. Ik zie geen hond in de winkel behalve op niet feestdagen dan en alcohol wens ik niet in te zitten, althans geen hard-core liquir.

Ik word een beetje chagrijnig van de radiostilte en het bij de pakken neerzitten. Koers is niet voor niets teruggevallen van Euro 14,- naar een schamelijke Euro 12,64 nu.

Gelukkig gaan we een hopelijk fantastische zomer tegemoet met veel sportsuccessen.

Dus volgens mij zit ik en misschien ook wel anderen te wachten op veranderingen en verdere vernieuwingen. Kortom ik wil nieuws!

Basta
Unilever en Heineken erg terug gevallen door valuta dalingen in de landen waar ze zitten. Ahold daling valt infeite wel mee,doch door inkoop programma hadden we meer verwacht. Nog ongeveer 1,2 miljard € ingekocht worden,gaat zeker opwaartse druk geven. En ook nog de split daarnaast. 2014 voor de AHOLD belegger mooi jaar.
[verwijderd]
0
quote:

fred 52 schreef op 18 december 2013 20:57:

[...]

We taperen morgen de koers zo naar 13,-
Ze hebben er in de States weer zin in!.Zal mij benieuwen morgen of we meegaan in de euforie.
[verwijderd]
0
Ik had vandaag denk ik moeten stappen. Nu wellicht kleine aandejaars rally. Koers wellicht nog wel aardig up nog.
Hoop dat ik morgen nog kan instappen onder de 12.75.
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 18 december 2013 22:04:

[...]

Ze hebben er in de States weer zin in!.Zal mij benieuwen morgen of we meegaan in de euforie.
Niet echt dus.
[verwijderd]
0
Straks gaan we nog de min in? Logisch,waardeloos bedrijf,slechte kaspositie en slecht dividend! Wat moet een belegger nou met zo n fonds?
LongAndStrong
0
als de bava instemt met plannen in 01-2014 is het dividend volgend jaar niet zo slecht hoor..? ;) alleen op een iets andere manier dat je gewend bent wellicht..
[verwijderd]
0
quote:

BvB85 schreef op 19 december 2013 10:04:

als de bava instemt met plannen in 01-2014 is het dividend volgend jaar niet zo slecht hoor..? ;) alleen op een iets andere manier dat je gewend bent wellicht..
Hoe bedoel je op een andere manier ?
LongAndStrong
0
ahold geeft €1,- extra dividend, maar je verliest er wel 1/14e van je aandelen voor, met andere woorden: ze zetten de koers op €14,-. Daarnaast verdwijnen hiermee 1/14e van alle uitstaande aandelen uit de markt, waardoor het "gewone dividend" (zeker samen met het opkoop programma) hoger zal uitvallen.

Zie (dit opent een PDF bestand, is een link naar ahold): www.ahold.com/web/file?uuid=f1aba552-...
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 19 december 2013 09:26:

[...]Niet echt dus.
Valt me ook tegen easy. Ik had wel wat meer verwacht 1 a 1 1/2 % erop.

Shell goed vanochtend;heb je ze nog?
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 19 december 2013 10:31:

[...]

Valt me ook tegen easy. Ik had wel wat meer verwacht 1 a 1 1/2 % erop.

Shell goed vanochtend;heb je ze nog?
Nee,voor t eerst sinds zeer lange tijd geen positie in SHELL. Door veel onzekere factoren dacht ik dat de koers verder zou dalen. De zitten blijvers veel success gewenst. Maar I ll be back,haha.
1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 mei 2024 17:37
Koers 29,300
Verschil +0,070 (+0,24%)
Hoog 29,390
Laag 29,160
Volume 1.927.127
Volume gemiddeld 2.104.122
Volume gisteren 2.327.054