Amerikaanse aandelen « Terug naar discussie overzicht

Ballard Power

242 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 11 12 13 » | Laatste
[verwijderd]
0
Goede release van Ballard, de shorts proberen het nog door te wijzen op het aangekondigde vertrek van de CEO, maar dat is kul. Hij gaat over 1 jaar met pensioen en geeft dat keurig op tijd aan.

www.ballard.com/about-ballard/newsroo...
nobahamas
0
[verwijderd]
0
Ik vind het effect van plug op Ballard moeilijk in te schatten.

Als je in de cijfers kijkt, zie je dat de groei in het afgelopen jaar vooral uit de telco backup komt (ElectraGen).

Natuurlijk gaat Plug veel meer afnemen en is daar een effect van op Ballard. Maar ik beleg in Ballard vanwege hun kennis en kunde, niet vanwege 1 klant. Ik beleg in Plug vanwege plug, als u begrijpt wat ik bedoel.

Wat mij betreft kan Ballard op eigen kracht bij een goed Q1 rapport (voortzetting trend) naar 6 dollar ofzo.
nobahamas
0
quote:

doewap schreef op 26 februari 2014 16:18:

Ik vind het effect van plug op Ballard moeilijk in te schatten.

Als je in de cijfers kijkt, zie je dat de groei in het afgelopen jaar vooral uit de telco backup komt (ElectraGen).

Natuurlijk gaat Plug veel meer afnemen en is daar een effect van op Ballard. Maar ik beleg in Ballard vanwege hun kennis en kunde, niet vanwege 1 klant. Ik beleg in Plug vanwege plug, als u begrijpt wat ik bedoel.

Wat mij betreft kan Ballard op eigen kracht bij een goed Q1 rapport (voortzetting trend) naar 6 dollar ofzo.
Bedankt!
[verwijderd]
0
Gelukkig bevestigd Ballard mijn verhaal meteen!

Ik verbaas me over het gebrek aan interesse van andere forumbezoekers...
[verwijderd]
0
Woehaaaa

Mensen, waar zijn jullie met je Hollandse knaken? Ballard (Franse tongval) gaat er vandoor!
nobahamas
0
Ik ben d`r, ik ben d`r.
Jammer dat ik er niet zo veel heb.
Ik wacht maar weer op een dipje om bij te kopen.

En Wappie, je had weer helemaal gelijk!
nobahamas
0
[verwijderd]
0
Ja, let op, Ballard gaat de natte sector bedienen.

Hybride schepen komen er aan.

Overigens niks nieuws, deze is al bijna zes jaar oud
www.scientificamerican.com/article/wo...
[verwijderd]
0
quote:

nobahamas schreef op 27 februari 2014 19:05:

En Wappie, je had weer helemaal gelijk!
Dankjewel. Maar mijn dd is sterk op werk van anderen gebaseerd hoor. En ik had Ballard ook al wel eens verhandeld zonder resultaat, sinds 2012.
[verwijderd]
0
Doewap
Ik volg je graag, maar doe jezelf niet te kort op het feit dat jou werk veel op anderen is gebaseerd.
Ik weet dat je heel veel in je mars hebt.
Ik leer heel veel van je onderzoeken en je kennis.
[verwijderd]
0
Ballard was fantastisch vandaag (Plug nog beter) e dat ook nog tegen de rode beurs in he?
Dankzij jou en Nobahamas zit ik er op tijd in!
[verwijderd]
0
Dank voor het compliment, Europeaan! En veel succes uiteraard.

Gisteren was ronduit onvoorstelbaar, gegeven de situatie in de wereld en de beurzen als gevolg. Sterkt mij in de overtuiging dat Plug en Ballard een klasse apart zijn, zoals je die momenteel alleen in de niches alternatieve energie en biotechniek ziet.

Dit wordt aangestuurd door de VS en de regelgeving en subsidiëringen daar (CAFE, Recovery Act, DOE grants & financing).

Ik hou de websites van de overheid in de VS ook altijd een beetje bij. Hun presentaties zitten vol aanwijzingen. Zo heb ik Plug deels gebaseerd op een DOE presentatie waarin een setje cijfers gegeven werd waaruit in mijn ogen bleek dat Plug orders zou ontvangen. Je moet niet vergeten dat WalMart en de anderen 3000 dollar subsidie per stuk ontvangen tot eind 2016.

Als je het leuk vindt kun je hier eens beginnen
www.energy.gov/public-services/fundin...

[verwijderd]
0
Ik blijf het wonderlijk vinden dat Ballard op dit forum niet meer mensen trekt.

Is er nog een ander Ballard draadje ofzo?
nobahamas
0
De interesse voor innovatie is dood in Nederland.
Wordt ook niet veel over gepubliceerd, wat lees je in de media bijvoorbeeld over fuel cells?
Bij ons is ontwikkelingssamenwerking een hotter item, en wel met het domme uitgangspunt dat wij onze (verouderde) kennis moeten delen.

Het is te hopen dat Solazyme ook aan ontwikkelingssamenwerking doet, en Groningen een beetje helpt.
[verwijderd]
0
Ik durfde niet PLUG en bldp te hebben,maar ik heb gewoon te weinig munten.pittig op mijn bek gegaan met GALE.nu net zoals eerder gemeld 2k PLUG verkocht,kan nu verder orienteren.vind je BLDP nog steeds koopwaardig?

gr ber
[verwijderd]
0
quote:

Maximaal! schreef op 6 maart 2014 11:45:

Ik durfde niet PLUG en bldp te hebben,maar ik heb gewoon te weinig munten.pittig op mijn bek gegaan met GALE.nu net zoals eerder gemeld 2k PLUG verkocht,kan nu verder orienteren.vind je BLDP nog steeds koopwaardig?

gr ber
GTAT is nog steeds koopwaardig! Heel veel info over te vinden!
Kahoona1962
0
[Modbreak IEX: Gelieve niet op de forums te vloeken, bericht is bij dezen verwijderd.]
242 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
913,56  +0,17  +0,02%  18:05
 Germany40^ 18.689,80 -0,95%
 BEL 20 3.995,10 -0,85%
 Europe50^ 5.054,38 -0,91%
 US30^ 39.884,50 -0,07%
 Nasd100^ 18.562,90 -0,16%
 US500^ 5.297,76 -0,18%
 Japan225^ 38.553,90 -0,38%
 Gold spot 2.377,45 -0,38%
 EUR/USD 1,0866 -0,16%
 WTI 78,78 +0,50%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Vastned +2,88%
INPOST +2,77%
RENEWI +1,99%
Aperam +1,96%
JDE PEET'S +1,95%

Dalers

SIGNIFY NV -5,53%
Avantium -5,52%
EBUSCO HOLDING -3,28%
IMCD -3,22%
NX FILTRATION -2,37%