Randstad « Terug naar discussie overzicht

r s t d : n o v e m b e r

314 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

rene66 schreef op 22 november 2016 17:34:

Ik heb net een nieuwe "discussie" geopend voor de daghandel. Dan kunnen hier de andere berichten worden geplaatst rondom Randstad.
Beste René66,

Kan je mij wat uitleggen?
Waarom wil je iemand dwingen een ander draadje te gebruiken, dan het draad wat hij (K/V) zelf heeft aangemaakt?

De mensen die hier in Randstad daghalen of meerdaags handelen (waaronder ikzelf en een aantal andere), vinden het leuk om het handelverloop met elkaar te delen en daar misschien wel wat van te leren.
Overigens zoals eerder beschreven, zijn dit ook de mensen die de meeste overige Randstad informatie delen op dit forum.

Wat is jou toegevoegde waarde hier? Ik vind het namelijk zeer interessant om te weten, hoe jij tegen Randstad aankijkt en op basis van wat jij je instap of uitstap keuzes maakt.

alexnr75
0
Beste Joopie 1980,

Sorry, ik ben geen René66, maar als René dus het draadje voor december aanmaakt kan hij dan wel iemand dwingen??

De toegevoegde waarde van de daghandelaren is natuurlijk ook nul omdat zij in chat stijl schrijven. De daghandelaren delen, in tegenstelling van wat jij schrijft, geen enkel inzicht of informatie over Randstad. Dat is juist de kritiek van veel mensen hier.

Misschien is het een idee om iets meer te schrijven zoals bijv. Pieterbell op dit draadje:https://www.iex.nl/Forum/Topic/1308695/Last/Draadje-voor-evt-adviezen-van-andere-aandelen-dan-Imtech.aspx
Daar wordt ik wel wijzer van omdat hij zijn beweegredenen erbij schrijft en nog eens terugkomt op zijn handelen.

Zoal ik hierboven al aangaf werkt deze manier van handelen voor maar weinig mensen. Als je gaat rekenen kom je erachter dat het op korte termijn werkt, maar op lange termijn niet. Zeker niet zoals nu bij Randstad met een stijgend koers. Bij de meeste daghandelaren leidt dit tot teveel handelen en gokken. Dus tot ongelukken.

Susses allemaal,

Alex
voda
0
Randstad ziet brood in beleid Donald Trump

Gepubliceerd op 23 nov 2016 om 10:00 | Views: 235

LONDEN (AFN) - De overwinning van Donald Trump bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen zou weleens goed uit kunnen pakken voor Randstad. Dat heeft bestuursvoorzitter Jacques van den Broek van het uitzendbedrijf woensdag gezegd in een interview met Bloomberg TV.

,,Als je afgaat op wat hij zegt, dan wil hij de Amerikaanse economie verbeteren, dus in die zin zou het goed nieuws kunnen zijn'', zei Van den Broek over Trumps zege. Met name investeringen in de infrastructuur zijn volgens de topman hard nodig, en kunnen de vraag naar tijdelijke arbeidskrachten een impuls geven.

De Verenigde Staten zijn de belangrijkste markt voor Randstad. Het bedrijf is er de op een na grootste speler. ,,Maar met een marktaandeel van slechts 4 procent. Dat geeft aan dat er veel ruimte is om te groeien'', zei Van den Broek. Wel tekende hij aan dat het in sommige regio's in de VS al erg moeilijk is om aan mensen te komen.
[verwijderd]
0
Uitzender is nog niet klaar met groeien in Japan.

(ABM FN-Dow Jones) De investeringsambities van de aanstaande president van de Verenigde Staten, Donald Trump, vindt Randstad positief. Dit zei bestuursvoorzitter Jacques van den Broek van Randstad desgevraagd op de Amerikaanse televisiezender Bloomberg.

"Die klinken positief. Ik denk dat investeringen in de Amerikaanse infrastructuur ook nodig zijn, maar het is lastig in te schatten wat een en ander voor Randstad gaat betekenen. Maar we kijken vooral naar wat er nu gebeurt. We zullen zien wat hierna volgt", aldus Van den Broek.

Noord-Amerika is in omzet gemeten een van de belangrijkere regio's voor Randstad.

\Randstad ondervond van de Brexit nog weinig gevolgen. "Er was na de 23ste juni vooral veel beweging op de financiële markten, maar wij hebben er nog geen hinder van. Wat je wel ziet is dat permanent placement wat afneemt. Mochten onze opdrachtgevers Londen de rug toekeren dan volgen wij die gewoon, dat is voor ons geen probleem", aldus de Randstad-CEO.

Bij permanent placement ontvangt Randstad een eenmalige vergoeding voor de definitieve plaatsing van een kandidaat bij een opdrachtgever als tegenprestatie voor in de toekomst misgelopen omzet voor deze kandidaat.

Marktbreed signaleerde Van den Broek dat opdrachtgevers allemaal met dezelfde vraag zitten. "In IT bijvoorbeeld lopen bedrijven allemaal tegen dezelfde schaarste aan. In de Verenigde Staten verkrapt de arbeidsmarkt en dat levert meer vraag op. Daarnaast kan Brexit ook de nodige onzekerheid met zich mee brengen en waarmee de behoefte aan tijdelijke krachten even wat meer op de voorgrond kan komen te staan", aldus Van den Broek.

In Japan, de nummer twee uitzendmarkt ter wereld, is Randstad nu nummer 5 of 6. "En we willen nar de top-3 en dus kijken we daar goed rond. Voor dit jaar hebben we overigens geen grote stappen meer in de planning.

Het aandeel Randstad noteerde woensdag op een groen Damrak 1,5 procent lager op 50,03 euro.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999

Copyright ABM Financial News. All rights reserved

(END) Dow Jones Newswires

November 23, 2016 05:41 ET (10:41 GMT)
[verwijderd]
0
ik heb proberen de koers winst verhouding te berekenen. dan moet ik natuurlijk een paar aannames doen.
uitgangspunt: 184 milj aandelen / winst tot 2016 = 690 milj (ben even uitgegaan van winst 200 over Q4) / koers 50 //// geeft koers winst verhouding van 13. dat geeft nog ruimte om hoger te groeien. Snijdt dit wat hout?
[verwijderd]
0
k 49,12
De overwinning van Donald Trump bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen zou weleens goed uit kunnen pakken voor Randstad. Dat heeft bestuursvoorzitter Jacques van den Broek van het uitzendbedrijf woensdag gezegd in een interview met Bloomberg TV.
alexnr75
0
Zware dag voor de daghandelaren!
Tenminste als je de gouden regel toepast zonder positie overnight te gaan. Ik zie eigenlijk alleen maar k geen v.

Dat krijg je als je te hebberig wordt en niet kan wachten. 1 vande valkuilen voor de daghandelaar.

Sterkte!

Alex
[verwijderd]
0
Op welke koers heeft Randstad-bestuurder Robert Jan van de Kraats zijn pakket aandelen verkocht?
gerrit 69
0
quote:

Up2020 schreef op 23 november 2016 18:06:

Op welke koers heeft Randstad-bestuurder Robert Jan van de Kraats zijn pakket aandelen verkocht?
Ik meen vlak voor de Brexit stemming verkocht tussen de € 45,50 en 46,50 voor 24 juni.
De exacte koers is alleen bekend bij Kraats zelf of misschien het bestuur.
[verwijderd]
0
quote:

alexnr75 schreef op 23 november 2016 17:43:

Zware dag voor de daghandelaren!
Tenminste als je de gouden regel toepast zonder positie overnight te gaan. Ik zie eigenlijk alleen maar k geen v.

Dat krijg je als je te hebberig wordt en niet kan wachten. 1 vande valkuilen voor de daghandelaar.

Sterkte!

Alex
noem me zelf geen daghandelaar
maar voel me wel aangesproken
. . . gisteren een v 49,94 : alles eruit
vandaag 3/6 teruggekocht
k 50,00 / k 49,49 en vanmiddag net voor de idfa docu begon een k 49,00
morgen weer door
=
ben meer een swing-trader

pr avond
[verwijderd]
0
Beste Alex

Hier komt ie
Buy RND P49.00 20JAN17@1.6200 EUR
Buy AEX P450 20JAN17@9.5000 EUR

Sell RND P49.00 20JAN17@1.7000 EUR
Sell AEX P450 20JAN17@10.0000 EUR

Anticipeerde dus op lagere koers... toch weer 5% erbij gesnoept. Morgen w8 ik ff af . Heb ff nix gekocht.

Thnx voor 't geluk wensen, jij ook sterkte.
[verwijderd]
0
quote:

gerrit 69 schreef op 23 november 2016 19:19:

[...]
Ik meen vlak voor de Brexit stemming verkocht tussen de € 45,50 en 46,50 voor 24 juni.
De exacte koers is alleen bekend bij Kraats zelf of misschien het bestuur.
wel een lage koers. Wel een scheidert zeg. Ik vind dat een bestuurder ook veel eigen aandelen moet bezitten. Voorbeeld functie.
Als AEX 458 doorbroken wordt, dan zal Randstad voorop lopen.
[verwijderd]
0
quote:

alexnr75 schreef op 22 november 2016 12:21:

Ik begrijp niet dat de daghandelaren iedere dag weer met trots melding maken van weer te vroeg verkochte stukken Randstad. Wat zijn jullie toch een grote winst misgelopen!!

Hebben jullie wel eens de situatie doorgerekend als jullie de gekochte stukken niet verkocht hadden?
Of.....rekenen jullie niet?

Alex
[/quote]

Gevalletje blad aan een boom

Zie hier je eerdere uitspraken

[quote alias=alexnr75 id=9552167 date=201608291304]
Dat er blijkbaar forum deelnemers zijn die het niet begrijpen zegt meer over hen dan over de berichten van k / v :)

[/quote]

[quote alias=alexnr75 id=9555105 date=201608310843]
Van mij mag k / v blijven :)
[verwijderd]
0
quote:

kerel66 schreef op 22 november 2016 17:05:

Zo is het! Helemaal mee eens. Of laat ze, zoals ik eerder al aangaf, een groepsapp maken. Kunnen ze de hele dag hun afkortinkjes aan elkaar appen;-)!
je tweeling broer Rene, heeft speciaal voor jullie een apart draadje aangemaakt. is dat niet fijn. Dan kan je daar al je inhoudelijke berichten plaatsen. Overigens heb je in de laatste 5 weken maar 2 berichten geplaatst met alleen maar geklaag.
[verwijderd]
0
quote:

alexnr75 schreef op 23 november 2016 08:18:

Beste Joopie 1980,

Sorry, ik ben geen René66, maar als René dus het draadje voor december aanmaakt kan hij dan wel iemand dwingen?? "het draadje" wat is dat. Hij maakt een draadje en begint daarin berichten te schrijven. Andere mensen reageren in hetzelfde draadje en hij jaagt ze verder ook niet weg. Wel bij de feiten blijven aub

De toegevoegde waarde van de daghandelaren is natuurlijk ook nul Ik heb nergens geschreven dat zijn toegevoegde waarde nul is.omdat zij in chat stijl schrijven. Ik schrijf overigens niet in chat stijl. maar als je K48,01 niet begrijpt kan je beter een andere hobby zoeken De daghandelaren delen, in tegenstelling van wat jij schrijft, geen enkel inzicht of informatie over Randstad. Dat is juist de kritiek van veel mensen hier. Niemand noemt zichzelf hier daghandelaar, dat maak jij d'r van. Lees mijn posts maar eens terug en kijk waar de informatie vandaan komt. Jou eerste bericht met inhoud moet nog komen.

Misschien is het een idee om iets meer te schrijven zoals bijv. Pieterbell op dit draadje:https://www.iex.nl/Forum/Topic/1308695/Last/Draadje-voor-evt-adviezen-van-andere-aandelen-dan-Imtech.aspx
Daar wordt ik wel wijzer van omdat hij zijn beweegredenen erbij schrijft en nog eens terugkomt op zijn handelen. Ik zie graag je eerste bijdrage

Zoal ik hierboven al aangaf werkt deze manier van handelen voor maar weinig mensen. Als je gaat rekenen kom je erachter dat het op korte termijn werkt, maar op lange termijn niet. Waar baseer je dat op? Bij mij werkt het op zeker Zeker niet zoals nu bij Randstad met een stijgend koers. Bij de meeste daghandelaren leidt dit tot teveel handelen en gokken. Dus tot ongelukken. Randstad is juist erg geschikt voor korte ritten in deze volatiele markt. Ook in combinatie met een stijgende koers in dit cyclische aandeel. Bekijk de daggrafieken van de afgelopen 2 a 3 maanden maar eens heel aandachtig (ik heb dat gedaan). 2 a 3 keer per dag een spike(je)is niet vreemd. Op dit moment schiet de olie alle kanten op. Shell reageert daar behoorlijk. Shell heeft een weging van 14% in de AEX en Randstad klampt daar heel vaak, heel strak aan vast.

Je bent heel stellig dat het op langer termijn niet werkt. Dat kan je zo echt niet stellen. Stel je dat ik m'n aankoop randstad gehouden had op 27 september met een koers van 41,37 , dan zou ik vandaag op 18% rendement staan. Dat heb je niet, want je verkoopt je aandelen niet. Ik heb vanaf dezelfde koers al 65,3% winst gemaakt en daarbij heb ik de winst ook echt verzilverd.

Voor de duidelijkheid, ik bezit zat andere fondsen waarbij ik wel de aandelen op de plank leg. Ik heb bv Arcelor mittal afgelopen 2,5 jaar continu bijgekocht. De hele tocht vanaf 12,50 euro tot aan het putje en weer omhoog meegemaakt. Sinds afgelopen week eindelijk weer gemiddeld in de plus.


Susses allemaal,

Alex
Heel simpel Alex. Er is geen gouden regel. Anders had je niet zo zitten mokken op andere forumleden :)
Altijd blijven lachen!
Suc6
[verwijderd]
0
quote:

Moosehead schreef op 23 november 2016 19:27:

Beste Alex

Hier komt ie
Buy RND P49.00 20JAN17@1.6200 EUR
Buy AEX P450 20JAN17@9.5000 EUR

Sell RND P49.00 20JAN17@1.7000 EUR
Sell AEX P450 20JAN17@10.0000 EUR

Anticipeerde dus op lagere koers... toch weer 5% erbij gesnoept. Morgen w8 ik ff af . Heb ff nix gekocht.

Thnx voor 't geluk wensen, jij ook sterkte.
Netjes!
Mooie trades!

Ik heb gisteren op de hotelkamer(mocht met moeders de vrouw 2 dagen mee op werkbezoek) nog net voor slot van de beurs een set Boosters long en Short gekocht. Vandaag verder ook geen tijd gehad om te handelen. De long wil ik houden t/m de feestdagen en de short is voor een kort ritje naar beneden om de long in te dekken.
314 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 jun 2024 17:37
Koers 47,480
Verschil -0,530 (-1,10%)
Hoog 48,270
Laag 47,260
Volume 320.834
Volume gemiddeld 427.352
Volume gisteren 251.619