Ahold « Terug naar discussie overzicht

AHOLD naar Euro 14,65 in 2014

1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Bennyboy
0
quote:

Hedgeluk schreef op 7 januari 2014 18:32:

Bullwish, je hebt denk ik wel gelijk. Het valt me op dat AH bij een AEX stijging steeds maar achter blijft en zelfs minder wordt. Daarom heb ik het idee, dat in opdracht van AH bepaalde partijen de koers met shorts laag proberen te houden om het inkopen zo goedkoop mogelijk te maken. Of maak ik hier een enorme denkfout?
Consumenten besteden al vanaf de zomer minder aan levensmiddelen, die trend is nog niet gekeerd, ook niet tijdens de feestdagen, daarom blijft de koers hangen rond de 13. Er zullen eerst nieuwe impulsen moeten komen.
bases
0
quote:

Bennyboy schreef op 7 januari 2014 19:05:

[...]
Consumenten besteden al vanaf de zomer minder aan levensmiddelen, die trend is nog niet gekeerd, ook niet tijdens de feestdagen, daarom blijft de koers hangen rond de 13. Er zullen eerst nieuwe impulsen moeten komen.
niet helemaal waar.

de ongezonde C1000 omzet begint nu weg te vloeien. Hierdoor zal je een omzetdruk in de branche zien maar WEL met een margeverhoging.

niet meer als normaal want de margedruk is aanzienlijk binnen de supermarktbranche.
[verwijderd]
0
Waarom gaat die kredietbeoordeling niet is omhoog van die gasten zoals daar zijn Moody's, Standard & Poor? Deze is al kwartalen zo niet jaren hetzelfde!

Voor wat betreft de matige koersontwikkeling kan ik alleen maar bedenken dat er een gebrek aan stoomkracht valt waar te nemen. Kan de 5% omzetgroei en winstgroei weer uit de kast worden gehaald? We kakken een beetje in, vind ik. Zullen we anders de afdeling Mergers and Acquisitions maar op straat zetten als er toch niets uit komt?

Hoe houdt Ahold het in het koude Noordoosten van de VS? Kan daar iets over gezegd worden. Rijdt Peopod nog rond met z'n karretjes, heeft het sneeuwkettingen nodig, hebben de klanten juist meer of minder ingeslagen nu ze wisten dat ze hun huizen niet meer konden verlaten etc, van dat soort dingen wil ik graag op de hoogte worden gehouden!

Hoe gaat het bij onze Oosterburen? Hebben we daar de juiste product-mix al te pakken? Zo ja, gaan we dat dan is even versneld uitrollen. En wanneer kopen we Amazon, okay nu draaf ik een beetje door, maar jullie begrijpen de essentie.

Voor de rest alles goed hoor.

En die 26e, had de 8e moeten zijn!

Fijne avond vrienden.

Basta

bases
0
Basta,

Duitsland gaat nog niet helemaal vlekkeloos.

Belgie is contra van Duitsland. ;-)

groet,
Nick
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 8 januari 2014 16:45:

Hangen en wurgen vandaag zeg.....

Basta
Denk dat split verhaal ook meespeelt.
[verwijderd]
0
Gekocht op 13,08 Lange termijn prima doch korte termijn speelbal van de grotere spelers.
[verwijderd]
0
Wordt echt tijd voor interim dividend zodat je als kleine aandeelhouder meer houvast hebt aan de reelere beurskoers en je niet iedere keer meegesleurd wordt door grote beurs partijen die andere belangen hebben. Maak er een mooi volks aandeel van met mooi dividend 2x pj als mooie rente vervanger.
[verwijderd]
0
Snap het niet. Gisteren in de veiling wordt er nog even 1,1 miljoen stuks gekocht (aandeel schiet van kort voor de veiling van 13,105 naar 13,145). Dat is wel geteld 33% van de totale handel gisteren (dus in 5 minuten tijd) en openen we met 13,04 meen ik?

Aankoop m'n hoela. Dit zal ongetwijfeld een ondersteunend karakter hebben maar het blijkt maar weer is dat slechts meegenomen wordt. Belangrijker is wat de markt doet en of investeerders het gevoel hebben dat er wat wezenlijks staat te gebeuren. Pick-up points allemaal mooi en aardig maar meer voor de Buehne en eerder een verschuiving van afzet.

We willen OVERNAMES en graag een beetje substanstieel, anderszins willen een snellere uitrol van Belgie en Duitsland.

Hoe staat het met Portugal een onze stake aldaar?

Wat gebeurt er nu in de States?

Kortom er is echt meer behoefte aan nieuws.

Er ontstaat namelijk twijfel. Verandering en vernieuwing zijn derhalve de sleutelwoorden. Ahold weet dus wat het te doen staat de 16e!

Basta
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 9 januari 2014 09:32:

Pluim voor Easy! Ben het met je eens!

Basta
Weet dat jij ook voorstander bent voor interim dividend en zo zijn er meerdere. Moeten meer emails gestuurd worden naar investor relations AHOLD. Met klein verhaaltje erbij. Kan zelfs zorgen voor meer klanten binding zoals vroeger t geval was met AHOLD vasteklantenfonds.
[verwijderd]
0

Kornet 7 jan 2014 om 12:01

Ja, het wordt tijd dat AHOLD ook met een interim dividend komt.
Aegon doet het zelfs met interim 10cent, slotdividend 12cent.

Is voor de belegger aantrekkelijk om aandelen in bezit te hebben. EN....dividendrendement is veel hoger dan op een spaarrekening.

Dividendrendement AHOLD 2012 > 4,34%
Spaarrekening ca. 1,7%
[verwijderd]
0
Ik heb ze niet momenteel.Maar ik lig op de loer.Zeker na deze wat zwakke dagen.
Zou ik wachten tot de trading update of nu al een kans wagen?.

That's the question.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 9 januari 2014 17:37:

788.547 (22,72%)

Fijne avond.

Basta
Das aardig wat ja. De professionele handel strijkt zn posities glad. Heeft niets temaken met beleggen in een bedrijf op zich.
1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:39
Koers 28,000
Verschil +0,120 (+0,43%)
Hoog 28,160
Laag 27,750
Volume 1.842.350
Volume gemiddeld 2.061.314
Volume gisteren 1.950.528