Ahold « Terug naar discussie overzicht

AHOLD naar Euro 14,65 in 2014

1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
[verwijderd]
0
Slecht beleid, niet inspelen op wat er speelt, vasthouden aan oude versleten waardes en rekening houdend met inkoopprogramma slechte koopmansgeest.

Waarom wordt er niet geluisterd naar aandeelhouders. Niet Boer had vragen moeten beantwoorden, maar de aandeelhouder had ondervraagd moeten worden!

Low op 12,60 den denk ik vandaag. Waardeloos.

Basta
Bennyboy
0
quote:

Basta schreef op 16 januari 2014 08:30:

Slecht beleid, niet inspelen op wat er speelt, vasthouden aan oude versleten waardes en rekening houdend met inkoopprogramma slechte koopmansgeest.

Waarom wordt er niet geluisterd naar aandeelhouders. Niet Boer had vragen moeten beantwoorden, maar de aandeelhouder had ondervraagd moeten worden!

Low op 12,60 den denk ik vandaag. Waardeloos.

Basta
Ahold zit in een verzadigde markt met weinig potentieel, er wordt nu netjes " op de winkel gepast", meer niet.

Waarom denk je dat aandeelhouders zoveel geld terug krijgen dmv inkoopprogramma: omdat ze geen betere bestemming hebben voor dat geld. Dick B. gooit het als rasechte Zeeuw natuurlijk niet over de balk, wat ik zeer kan waarderen.
Wordt daarmee ahold weer een belegging voor weduwen , wezen en pensionados,?
Zonder verrassende overnames wordt dit een jaar met weinig opwaarts potentieel denk ik.

Groet Bennyboy
[verwijderd]
0
Ahold omzetcijfers conform verwachting voor TGB - Market Talk
AMSTERDAM (Dow Jones)--Ahold (AH.AE) brengt omzetcijfers conform verwachting, zegt Tom Muller van Theodoor Gilissen Bankiers. De TGB-analist ziet zowel in de VS als in Nederland omzetdruk, maar wijst erop dat Ahold in zijn regionale VS-markten en in Nederland zijn martleiderspositie weet te behouden. Voor Nederland verwijst hij naar identieke omzetontwikkelingen bij concurrenten als Jumbo en Sligro (SLIGR.AE). Ahold heeft daarbij zijn sterke online-positie in de VS en Nederland als bijkomend voordeel, voegt de analist toe. Muller merkt verder op dat de marges op peil blijven en vindt dat het concern al met al goed gepositioneerd is voor de lange termijn. TGB houdt 'aanbevolen' als advies voor Ahold. Het aandeel is woensdag gesloten op 13,16. (BTK)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

(END) Dow Jones Newswires

January 16, 2014 Goede morgen AHOLD volgers. Weet niet hoe de beurs zal reageren op deze cijfers doch geeft voor mij een bijkoopkans. Wel goed dat enkelen, en ik zelf ook, grotendeels hebben afgebouwd laatste dagen dus.Vind de omzetcijfers niet heel slecht,alle retailers immers temaken met daling.Ingeval verbeterende economie in de USA zal Ahold daar ook van mee kunnen profiteren. Aandeleninkoop zal de beurskoers toch ondersteunen en w.p/a laten stijgen. Succes.
[verwijderd]
1
Beste Basta en Bennyboy met respect lees ik jullie reactie op de kwartaal omzetcijfers, persoonlijk kijk ik naar ahold als een bedrijf met krachtige merken in een overwegend volwassen markt met een sterk management, de laatste overname van Bol.com is een zeer belangrijke overname die een enorme verruiming geven aan het assortiment die de merken onder de Ahold vlag kunnen gaan leveren en een kans om te expanderen op vele markten.dit samen met het sterke management welke ongetwijfeld een antwoordt gaan geven op de wijzigingen in de consumenten omgeving .Ik heb vertrouwen in Ahold en kwartaalcijfers maken mij niet nerveus. Dit is een sterke onderneming met goede kansen voor een belegger
[verwijderd]
0
Eerste plukje bijgekocht.Bovenaan de cijferlijst tegenvallend,onderaan toch wat meer winst.Als aandeelhouder is dat het belangrijkste.Er is geen omzet gekocht deze reis.
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 16 januari 2014 08:30:

Slecht beleid, niet inspelen op wat er speelt, vasthouden aan oude versleten waardes en rekening houdend met inkoopprogramma slechte koopmansgeest.

Waarom wordt er niet geluisterd naar aandeelhouders. Niet Boer had vragen moeten beantwoorden, maar de aandeelhouder had ondervraagd moeten worden!

Low op 12,60 den denk ik vandaag. Waardeloos.

Basta
Goed gedaan met je putopties dus. Twijfelde na jou post hierover doch niet gedaan. Helaas. Als de meester spreekt beter om teluisteren,haha. Succes
[verwijderd]
0
Ze hadden het Sandy-effect beter cijfermatig moeten uitsplitsen.Je weet toch wel wat de meeromzet a.g.v. die orkaan is geweest?
[verwijderd]
0
Over paar dagen iedereen dit weer vergeten en tot de orde van de dag. AHOLD heeft zich de laatste 10 jaar prima bewezen en zich opgebouwd tot zeer gezond bedrijf met zeer sterke kas positie,dus iets lagere omzet zullen ze ook wel weer teboven komen. Dividendrendement is mooi.
[verwijderd]
0
Ik ben er ook niet bang voor, easy.Het kan alleen maar beter gaan vanaf nu zullen we maar denken.Waar ik me aan erger is de amateuristische uitsplitsing van de cijfers in de VS.Laat zien de vierde kwartaalomzet 2012,exclusief Sandy en laat daar de 4de kwartaalomzet 2013 op los.Dan zie ik wat dat cijfermatig betekent.Die daling van 2 % in de VS zou wel (exclusief het Sandy-effect)een stijging van 1 % kunnen zijn ,bij wijze van spreken.
[verwijderd]
0
Unilevers eruit,compenseerd beetje tijdelijke verlies op mn aholdjes, haha. En wil gewoon niet teveel belegd hebben.
[verwijderd]
0
Hoe lager de koers, hoe hoger het dividendrendement, zullen we maar zeggen. Haha!

Ahold had deze reactie kunnen voorzien, daarom slaat die aandeleninkoop helemaal nergens op. Ze draaien het effect zelf de nek om.

Dit is kwalijk op zich. We kraaien hoe gezond het bedrijf is maar voortzetting op deze manier geeft geen pas. Ik maak die koers niet maar de grote jongens en die denken er blijkbaar net zo over.

We zitten op een K/W van 12,5. Dat is niet al teveel, terwijl we nu toch serieus in de 60 gaan (12,685).

Met het opheffen van een Ahold Europe kom je er natuurlijk niet.

Ik zal op een rustiger tijdstip nogmaals aangeven wat er te doen is. Want het afwachten wat nu geschiedt kan niet en komt de 11 in zicht.

Tot later vrienden.

PS: ik schrijf dit omdat Ahold me aan me hart gaat en ik wil dat de firma beter gaat draaien en niet om het bedrijf in een slecht daglicht te plaatsen, maar dat weten jullie wel!

Basta
[verwijderd]
0
Mooie dag BASTA. Vind aandelen dump qua aantal best meevallen 2,5 miljoen,dus zeker geen massaal afscheid tot nu toe. En wellicht speelt optie expiratie ook nu mee waardoor de optie handel moet afbouwen.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 16 januari 2014 10:02:

Mooie dag BASTA. Vind aandelen dump qua aantal best meevallen 2,5 miljoen,dus zeker geen massaal afscheid tot nu toe. En wellicht speelt optie expiratie ook nu mee waardoor de optie handel moet afbouwen.
Optie expiratie morgen.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 16 januari 2014 09:55:

Hoe heete t vorige AHOLD draadje ook alweer? :- T zal toch niet?
Haha,bij 12,50 is portie 3 aan de beurt.Niet eerder.
[verwijderd]
0
Tuurlijk mag,moet je zelfs kritisch zijn Basta.De "Albert Heijn verlaagt de prijzen" actie is totaal mislukt.Leg de nadruk op AH-basic,dan hoef je de prijzen ook niet te verlagen(minder omzet).Kost alleen reclame.

Verder zijn er 2,5 miljoen aandelen verhandeld op een totaal van 1 miljard.Dus ach,het is geen totale dump.De kopers melden zich straks hopelijk weer.

Mijn winst gisteren op TomTom is in een uurtje verdampt,dat wel...
1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:39
Koers 28,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 28,160
Laag 27,750
Volume 1.842.350
Volume gemiddeld 2.061.314
Volume gisteren 1.842.350