Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Internetprovider XS4ALL definitief overgeheveld naar KPN
Door
op zondag 1 maart 2020
Views: 3.754
Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate
Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!
Bij XS4all zijn 5 computers beveiligd en bij KPN maar 2. Is één vande verschillen!
Daar ben ik als aandeelhouder niet blij mee, het opheffen van Hi en Telfort waren ook al domme acties.
18 jaar lid van Xs4all samen met de hele familie. Nu gaan kijken naar een andere aanbieder.
Totaal onbekwaam en arrogant management die niet snapt dat dit kapitaalvernieteging is. Per saldo gaat KPN hier veel verlies op maken. 1) door het besluit zelf 2) door de uitwerking op de naam KPN: wij luisteren niet naar onze klanten.
KPN blijft stuurloos. Ze proberen met alle macht hun marktaandeel te behouden maar de concurrenten zijn sneller en slimmer. Nog meer besparingen zoals op XS4ALL levert nog meer klantenverlies op. Dikke bonussen aan de top blijven vanzelfsprekend, evenals de eindeloze reorganisaties. Na de Telefonica en America Movil debacles is KPN nu het lelijkste eendje van de Europese incumbents. Niemand wil daar nog geld voor geven, een soort Hollandse Alitalia. Uiteindelijk blijft er voor een koper misschien nog een interessante wholesale organisatie over. Vorige maand belde ik de XS4ALL helpdesk met een technische vraag. Kreeg ik overduidelijk een KPN medewerker aan de lijn. Hij deed zijn best maar moest blijkbaar een standaardvragenlijstje invullen: "Heeft u de stekker er goed ingestopt? Controleert u dat nog even voor me?" Dat gaf me precies aan waarom het met KPN niet gaat lukken. De eerste orders van Freedom (de nieuwe XS4ALL met betere, meer beveiligde apparatuur) zijn nu de deur uit, lees ik. Zodra ik bij Freedom aan de beurt ben stap ik over.
Het lijkt erop dat de aandeelhouders of het management van KPN het idee hebben precies zo gered te worden als ING met de overname van de Postbank.
Pazzoppe schreef op 1 maart 2020 22:12 :
KPN blijft stuurloos. Ze proberen met alle macht hun marktaandeel te behouden maar de concurrenten zijn sneller en slimmer. Nog meer besparingen zoals op XS4ALL levert nog meer klantenverlies op. Dikke bonussen aan de top blijven vanzelfsprekend, evenals de eindeloze reorganisaties. Na de Telefonica en America Movil debacles is KPN nu het lelijkste eendje van de Europese incumbents. Niemand wil daar nog geld voor geven, een soort Hollandse Alitalia. Uiteindelijk blijft er voor een koper misschien nog een interessante wholesale organisatie over.
Vorige maand belde ik de XS4ALL helpdesk met een technische vraag. Kreeg ik overduidelijk een KPN medewerker aan de lijn. Hij deed zijn best maar moest blijkbaar een standaardvragenlijstje invullen: "Heeft u de stekker er goed ingestopt? Controleert u dat nog even voor me?" Dat gaf me precies aan waarom het met KPN niet gaat lukken.
De eerste orders van Freedom (de nieuwe XS4ALL met betere, meer beveiligde apparatuur) zijn nu de deur uit, lees ik. Zodra ik bij Freedom aan de beurt ben stap ik over.
>>>>>>>>>>> Zal ik ook eens bekijken.
Zoveel negatieve reacties, dat kan bijna alleen maar omhoog gaan.
Ondernemers kijken naar kansen. Managers naar kosten. Van het laatste hebben Nederlandse bedrijven er te veel van.
Mooie uitspraak Zonnedaal !
Aantal posts per pagina:
20
50
100