Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Duitse justitie doet invallen bij Volkswagen

Lees over dit aandeel ook

  1. 30 apr Omzet en resultaat Volkswagen omlaag
  2. 19 mrt Betere tijden in het verschiet voor Volkswagen

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 oktober 2015 15:52
    WAUW VW word een voorbeeld!!! (Men slacht zo de kip met de gouden eieren)

    Ben benieuwd hoe actief andere merken in de komende dagen/maanden onder het mom van, "WE ROEPEN UW AUTO TERUG NAAR DE GARAGE WANT ER IS IETS FOUT MET HET REMSYSTEEM","DE AIRBAG FUNCTIE KAN WELEENS NIET GOED WERKEN".
  2. ljjls 8 oktober 2015 17:02
    Wat dacht je van de delete knop op de hoofdkantoren van de andere auto procucenten, geheel versleten nu. lekker ouderwets zo'n inval, zoeken ze naar (papieren) documenten? Als ze al iets vinden is het fake, zo dom zijn ze toch ook weer niet bij zo'n firma als VW. jammer dat er niet meer klokkenluiders ala Snowdon in die bedrijven rondwaren, dat geeft een beter beeld dan onbenulg politiewerk.
  3. Mr.Windows 8 oktober 2015 21:06
    eigenlijk had ik een inval van justitie (of in NL Fiod) al eerder verwacht. @ljjls, natuurlijk zullen er papieren vernietigd kunnen zijn maar de FIOD kan heus nog wel op andere manieren zoeken...en vinden.

    De andere merken zullen inderdaad ook niet brandschoon zijn en laten we nu ook relativeren. VW levert goede auto's en er zijn geen doden gevallen zoals bijv. Toyota en GM (Opel/Amerika) met airbags en deuren die niet te openen waren in noodsituatie.

    Eerlijkheidshalve meld ik dat ik aandelen VW heb, naast Daimler (in dit geval ter compensatie van mijn huidige verlies)
  4. toril2 9 oktober 2015 00:06
    wat niemand zich afvraagt, hoe heeft het kunnen/mogen ontstaan. de politieke structuren van Brussel en Washington, zij worden niet bestuurd door integere politici, neen, zij worden bestuurd door slimme/slinkse lobbyisten. daar worden in die beide plaatsen de regels gemaakt en de convenanten gesloten. maar die zetten nu niet de lobbyisten te kijk, neen zij spugen van zich af met veel theater en worden door de niet zo slimme pers niet bevraagt............ het is een structurele weeffout in onze westerse wereld.
    p.s Volkswagenconcern is FOUT, maar het is een topje van een immense ijsberg die nog wel groeit!
  5. [verwijderd] 9 oktober 2015 02:01
    En waar gaat het nu eigenlijk om, iets meer uitstoot, nou en.

    Ik rijd al jaren VW en ga daar nu echt niet mee stoppen om een beetje meer uitstoot die evengoed al veel en veel lager is dan 15 jaar terug, dus wat is het probleem.
    De politiek(regeringen/Brussel) is pissed net als een klein kind die ze zin niet heeft gekregen omdat VW ze te slim af was.

    Het enige wat VW vergeten is. is bij de afleverbeurt de software door middel van een simpel commando in de testkast software de software in de auto te wissen.
7 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Volkswagen AG Vz

115,500 03 mei
+1,150 +1,01%
Premium

Betere tijden in het verschiet voor Volkswagen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links