Ahold « Terug naar discussie overzicht

AHOLD naar Euro 14,65 in 2014

1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 20 januari 2014 12:53:

800 op 800, dat is 1. Lekker makkelijk uitrekenen die K/W. 12,8 dus nu.

Ik lees dat de RS en de resterende aandeleninkoop al ingecalculeerd is door het mondje van ABN. Hoe kan die dat nauw zeggen. Reken er maar op dat er nog de nodige investeerders bijkomen om zo meteen een graantje mee te pikken.

Overigens als je dat afzet tegen die verf fabrieken (Akzo) met een KW van 21 dan vraag je je af waarom en hoe dat kan?

Basta
Unilever k/w ongev. 18 ! Heineken 16 Ahold gewoon lagere waardering,leg jij dat maar uit.
[verwijderd]
0
Kan ik niet Easy, sorry!

Mooie dag vandaag, vrees ik. Niet voor DSM, vrees ik. Wel voor grote broer Unilever!

Basta
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 21 januari 2014 09:30:

Kan ik niet Easy, sorry!

Mooie dag vandaag, vrees ik. Niet voor DSM, vrees ik. Wel voor grote broer Unilever!

Basta
http://www.zerohedge.com/news/2014-01-10/market-bulls-should-consider-these-charts Paar mooie carts die ARTHANOS op t SHELL forum heeft geplaatst.Zo zijn er veel fondsen/bedrijven op tenoemen met veel hogere waardering dan AHOLD. Het zij zo. Ik blijf toch liever mn geld stoppen in financieel gezonde bedrijven met mooi dividend rendement en redelijk lage waardering dan dat ik mee ga doen met de rest. Laat nu mischien rendement liggen doch op de lange termijn heeft me dat toch een goed rendement opgeleverd. Heb vele beursstormen goed doorstaan op deze manier.
[verwijderd]
0
Een slappe ochtend..... maar ja ,we moeten het meestal van de middag hebben.De inkopert is een uitslapert.
[verwijderd]
0
quote:

Kornet schreef op 21 januari 2014 12:09:

BAVA Hoop, wachten op nieuws
Het is accoord, lees ik net.1 miljard wordt er terug gekocht aan aandelen.
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 21 januari 2014 12:10:

[...]

Het is accoord, lees ik net.1 miljard wordt er terug gekocht aan aandelen.
datum?
[verwijderd]
0
Final details:14 maart
Ex capital repayment en stock split: 28 maart
Record date : 1 april
Payment: 3 april
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 21 januari 2014 12:30:

Final details:14 maart
Ex capital repayment en stock split: 28 maart
Record date : 1 april
Payment: 3 april
tnx
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 20 januari 2014 09:27:

Goedemorgen,idd. weer flink ingekocht.Ik zie wel weer lagere koersdoelen,maar goed daar moeten we ons maar niet op blind staren.Ik zat te bedenken:als je de concurrentie pijn wilt doen,moet je albert.nl uitrollen in Noord en Oost Nederland(waar AH niet sterk vertegenwoordigd is) en niet alleen in de Randstad.

Ik zou zo zeggen:in de AANVAL!
In aanvulling:zou het zo kunnen zijn ,dat albert.nl levert aan reeds bij AH boodschappen doende supermarktklanten?.Die zijn blij met deze geweldige service,maar rinkelt de kassa daar extra van?.

Zou je dan niet beter een snelle uitrol kunnen laten plaats vinden in de gebieden waar AH niet zo goed vertegenwoordigd is en dan door een forse reclame injectie de klanten van de concurrent afpakt?.

[verwijderd]
0
We gingen mee in de malaise.Geen bericht over extra divi ,maar dat kon misschien vandaag ook niet.Eerst de cijfertjes natuurlijk,de kas opmaken en dan kijken of ie nog steeds uitpuilt.

Mooie avond!
Bennyboy
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 21 januari 2014 17:56:

We gingen mee in de malaise.Geen bericht over extra divi ,maar dat kon misschien vandaag ook niet.Eerst de cijfertjes natuurlijk,de kas opmaken en dan kijken of ie nog steeds uitpuilt.

Mooie avond!
Komen bella acties aan, en dat is maar goed ook!
[verwijderd]
0
quote:

Bennyboy schreef op 21 januari 2014 19:41:

[...]
Komen bella acties aan, en dat is maar goed ook!
Het zal tijd worden Benny.Een actie waar iedereen over praat in Nederland.
En die eens wat doet met de koers ,want dat gehuppel tussen de 12,70 en 12,93 heb ik nu weleens gezien.
[verwijderd]
0
We worden zelfs in waarde minder waard!?

Er moet ook wat gebeuren. Kan het alsjeblieft aangekondigd worden directie?

Basta
[verwijderd]
0
Het is brandhout vandaag, Basta.De directie staat onder druk.Ze moeten wel met een aankoop komen dit eerste kwartaal.Die druk zal helpen om eens knopen door te hakken.Ik schat zo in ,dat de situatie vrij ernstig is.
Bennyboy
0
beetje tegenstrijdig, geld teruggeven aan aandeelhouders én een grote aankoop doen; ik zie het niet gebeuren.
Wel leuke acties waar (misschien) de omzetten van opfleuren.
[verwijderd]
0
Je denkt toch niet ,dat eind dit jaar de bodem van de kassa in zicht is ,Benny?.Er stroomt dit hele jaar ook weer geld in de kassa.
Een grote overname hoeft ook niet,heb ik het ook niet over gehad.
1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 mei 2024 10:04
Koers 29,810
Verschil -0,050 (-0,17%)
Hoog 29,900
Laag 29,790
Volume 91.840
Volume gemiddeld 2.159.163
Volume gisteren 1.434.909