Ahold « Terug naar discussie overzicht

AHOLD naar Euro 14,65 in 2014

1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
[verwijderd]
0
Delhaize 22-23 miljard omzet,verwachte winst 755 miljoen.In meer markten aanwezig o.a. Griekenland,Roemenie.Groei omzet VS paar % echter d.m.v. 1 vol punt margeverlies(3de kwartaal).Dus moeilijke markt ook voor Delhaize.Carrefour maakte ook geen fantastische cijfers bekend.Dus malaise alom.
Boer moet volgende week tijdens de opening van de vergadering een fikse dividend verhoging bekend maken.
bases
0
Hoop dat de koers herstel laat zien.

wellicht komt de strategie van Ahold in Belgie/Duitsland aan de orde waarin de LT koers duidelijk wordt voor het bedrijf.
[verwijderd]
0
quote:

bases schreef op 17 januari 2014 10:52:

Hoop dat de koers herstel laat zien.

wellicht komt de strategie van Ahold in Belgie/Duitsland aan de orde waarin de LT koers duidelijk wordt voor het bedrijf.
we moeten ons eerst nog ff door de adviesverlagingen heen bijten.
[verwijderd]
0
Dramatische slechte week voor Ahold. De directie mag zich is achter de oren krabben en een flinke schop onder z'n hol krijgen.

De aandeelhouders met zo een bescheten bericht te komen geeft geen pas en het zou zich dan ook vet mogen schamen.

In de veiling (19%) wordt die nog even lager gezet.

In februari als de cijfers onder de streep bekend worden gemaakt verwacht ik dat er de nodige maatregelen getroffen zijn.

Maak mooi weekend vrienden.

Basta
[verwijderd]
0
Jan 20, 2014

Zaandam, the Netherlands – Ahold has repurchased 2,468,246 Ahold common shares in the period from January 13, 2014 up to and including January 17, 2014.

The shares were repurchased at an average price of € 13.0290 per share for a total consideration of € 32.16 million. These repurchases were made as part of the € 500 million share buyback program announced on February 28, 2013 as increased by € 1.5 billion to a total amount of € 2 billion announced on June 4, 2013.

The total number of shares repurchased under this program to date is 69,756,047 common
[verwijderd]
0
Je zou denken dat ze er veel meer gekocht hadden ivm lagere koersen. Doch mischien zijn er wel regels voor.
[verwijderd]
0
Goedemorgen,idd. weer flink ingekocht.Ik zie wel weer lagere koersdoelen,maar goed daar moeten we ons maar niet op blind staren.Ik zat te bedenken:als je de concurrentie pijn wilt doen,moet je albert.nl uitrollen in Noord en Oost Nederland(waar AH niet sterk vertegenwoordigd is) en niet alleen in de Randstad.

Ik zou zo zeggen:in de AANVAL!
[verwijderd]
0
Nu voor total van 882 milj € ingekocht. Dus nog 1.118.000.000€ tegaan. Wat een bedrag eigenlijk als je er zo naar kijkt. En dan komt er nog een split aan van 1.000.000.000€ En dan nog is kaspositie zeer gezond! Dan kunnen we toch niet zeggen dat ze t slecht doen bij AHOLD?
[verwijderd]
0
Goedemorgen,

Goeie Hoop en ja Easy had ook veel meer verwacht!

Aanvaluuuuhhhhhhhh!

Basta
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 20 januari 2014 09:46:

Nu voor total van 882 milj € ingekocht. Dus nog 1.118.000.000€ tegaan. Wat een bedrag eigenlijk als je er zo naar kijkt. En dan komt er nog een split aan van 1.000.000.000€ En dan nog is kaspositie zeer gezond! Dan kunnen we toch niet zeggen dat ze t slecht doen bij AHOLD?
Tuurlijk barst Ahold van de poen.Het enige wat tegen valt is de terugval in de omzet.Onder de streep schijnt er niets aan de hand te zijn.Maar dat zien we eind februari wel.

[verwijderd]
0
Ongeveer 8 % minder aandelen eind eerste kwartaal ,als morgen dat verhaal wordt goed gekeurd.Ik zou zo zeggen dan kunnen alle adviezen met 8 % omhoog.Ongeveer 1 euro erbij.Zal er nu nog niet in verwerkt zijn,kan pas na goed keuring.
[verwijderd]
0
800 op 800, dat is 1. Lekker makkelijk uitrekenen die K/W. 12,8 dus nu.

Ik lees dat de RS en de resterende aandeleninkoop al ingecalculeerd is door het mondje van ABN. Hoe kan die dat nauw zeggen. Reken er maar op dat er nog de nodige investeerders bijkomen om zo meteen een graantje mee te pikken.

Overigens als je dat afzet tegen die verf fabrieken (Akzo) met een KW van 21 dan vraag je je af waarom en hoe dat kan?

Basta
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 20 januari 2014 12:53:

800 op 800, dat is 1. Lekker makkelijk uitrekenen die K/W. 12,8 dus nu.

Ik lees dat de RS en de resterende aandeleninkoop al ingecalculeerd is door het mondje van ABN. Hoe kan die dat nauw zeggen. Reken er maar op dat er nog de nodige investeerders bijkomen om zo meteen een graantje mee te pikken.

Overigens als je dat afzet tegen die verf fabrieken (Akzo) met een KW van 21 dan vraag je je af waarom en hoe dat kan?

Basta
Wil abnamro zelf eerst nog fors inslaan en op hogere koers weer koopadvies geven? Allemaal advise veranderingen met bijbedoelingen vaak.
futaridomo
0
kan niet wachten voor morgen :D
wanneer verwacht jullie dat de kapitaal uitkering zalt plaats vinden?
[verwijderd]
0
quote:

futaridomo schreef op 20 januari 2014 13:29:

kan niet wachten voor morgen :D
wanneer verwacht jullie dat de kapitaal uitkering zalt plaats vinden?
ik dacht gelezen te hebben eerste kwartaal 2014.je krijgt geld ,maar levert aandelen in.
kassiebora
0
quote:

futaridomo schreef op 20 januari 2014 13:29:

kan niet wachten voor morgen :D
wanneer verwacht jullie dat de kapitaal uitkering zalt plaats vinden?
2 maanden wettelijke wachttijd na de BAVA.

[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 20 januari 2014 12:53:

800 op 800, dat is 1. Lekker makkelijk uitrekenen die K/W. 12,8 dus nu.

Ik lees dat de RS en de resterende aandeleninkoop al ingecalculeerd is door het mondje van ABN. Hoe kan die dat nauw zeggen. Reken er maar op dat er nog de nodige investeerders bijkomen om zo meteen een graantje mee te pikken.

Overigens als je dat afzet tegen die verf fabrieken (Akzo) met een KW van 21 dan vraag je je af waarom en hoe dat kan?

Basta
Zou niet moeten kunnen wat ABN flikt.Eerst de stemming,dan het koersdoel ,lijkt mij.Het wordt een zooitje ;als de een er wel al rekening mee houdt en de ander niet.ABN geeft nu wel een flinke verlaging af.

Ehhh ....alle nonfood eruit en verf erin?
[verwijderd]
0
Ik mopper niet vandaag.Fraai herstel!.Morgen hoop ik op een positief bericht van de Ahold top.Dividend verhoging of iets dergelijks en dan kunnen we door de 13.

Mooie avond!
1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 mei 2024 10:10
Koers 29,810
Verschil -0,050 (-0,17%)
Hoog 29,900
Laag 29,790
Volume 103.726
Volume gemiddeld 2.159.163
Volume gisteren 1.434.909