Ahold « Terug naar discussie overzicht

AHOLD naar Euro 14,65 in 2014

1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 30 januari 2014 10:57:

Basta stapt in, Ahold, Heineken en Aegon!

Basta
Zegt t voort,haha. Mischien horen de analisten je wel en volgen ze:-
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 30 januari 2014 10:57:

Basta stapt in, Ahold, Heineken en Aegon!

Basta
Ha! ,hij is mooi Basta.Mooie koers....denk ik.
[verwijderd]
0
Vanaf maandag gemiddeld iedere week (8 weken tot de uitbetaling) Euro 0,10, denk ik wat erbij zal komen (dus Euro 13,20 of zo). Leuk!

No worries.

Basta
[verwijderd]
0
Ik zou weleens willen weten hoeveel van de Albert Heijn winkelklanten nu via Albert.nl internet klanten zijn.

Klanten in de winkel laten zich verleiden door de presentatie van de producten.Nemen dus producten mee ,die niet op de boodschappenlijst staan.
Als je voor je computer het Albert.nl boodschappenlijstje invoert mis je het gevoel van de winkel.Dus extra meenemen ho maar.Dat kost omzet dus.
Ik ben voor een snelle verplaatsing van albert.nl ,naar die regio's waar AH minder sterk vertegenwoordigd is.Want daar pak je de nieuwe klanten op.
[verwijderd]
0
Ik shop best vaak bij AH, maar ben niet een person die dol op fresh product via online bestellen :)
Dus ben geen klant bij albert.nl
[verwijderd]
0
Vanaf bekend making SPLIT aandelen,14€. nu op 12,35€! Niet met grote dump dat is t positieve doch blijf er met verbazing naar kijken. Zelfs bij stijging beurs willen de grote beleggers ze niet!
[verwijderd]
0
Ja dat zat eraan te komen, ondanks berichtgeving van de franchisenemers ( dit zijn er in absolute cijfers 250).

Deze ondernemers moeten acteren onder de rok van Zaandam. De discussie betreft de voorraden. Hier moet wel uit te komen zijn. Ahold laat de conflicten altijd wel lang slepen en dat behoeft dus bijsturing en valt dus direct onder de directie.

Boer dient dus leiderschap te tonen.

Van aandeelhouderwaarde creëren is momenteel geen sprake. We dienen juist tegen de stroom in te varen maar kunnen geen vuist maken.

Enfin jullie kennen mijn riedeltje wel. Ik zie er nog geen mallemoer van maar ga ervan uit dat Zaandam vanaf februari beter gaat presteren en handelen.

Mooie avond, vrienden.

Basta
[verwijderd]
0
Daar ligt een flink probleem, Basta.Franchisers krijgen de rekening voor de kosten van de voorraad.Fr. zeggen echter :AH je betaalt de factuur pas over 60 dagen ,dan is de voorraad allang verkocht.En dat zou natuurlijk best kunnen.
Het is in eerste instantie een gevalletje voor Sander van der Laan.Deze van der Laan moet flink gaan presteren in het eerste kwartaal.

De omzetcijfers van Delhaize waren goed ,maar als ik het goed heb gezien moesten ze een vol procent aan marge laten lopen.Dus de omzetgroei is gekocht.
Bennyboy
0
De 1 ste 5 weken zitten er bijna op; hamsteren achter de rug, nu di mama actie...
Wacht nog maar ff met instappen...
[verwijderd]
0
quote:

futaridomo schreef op 31 januari 2014 09:12:

Basta krijgt toch misschien gelijk in :)
Nu al 10cent omhoog!
De markt volgt BASTA :-
[verwijderd]
0
Het is weer een "lekker" beursdagje.Sjonge jonge jonge,de grote kruidenier moet ook een veer laten ,maar het lijkt te overzien.Beursklimaat moet eerst herstellen en dan weer eens wat hoger opzoeken.Gaat nu iedereen weer richting spaarrekening?.
[verwijderd]
0
Nee investeerders zullen zeker split/dividend willen ophalen. Als er ondertussen fatsoenlijke maatregelen getroffen worden is er biets aan de hand.

Basta
[verwijderd]
0
quote:

roobaaro schreef op 31 januari 2014 13:55:

Ik twijfel om in te stappen, koers is aardig teruggevallen.
Oh, ik net bijgekocht op 12,20
1.047 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 28 mei 2024 17:35
Koers 28,830
Verschil -0,220 (-0,76%)
Hoog 29,150
Laag 28,690
Volume 1.864.199
Volume gemiddeld 2.062.500
Volume gisteren 716.760